hello kidz!

GODMORGON!!

tänk att det alltid känns så spännande att fylla år.
ungefär som att allt kommer kännas helt annorlunda idag. att jag kommer vara mycket klokare och visare bara för att jag fyllt år.. levt en dag till..

konstigt det där!

eller det kanske bara är jag? ehee..

Jag ska iaf åka och träna nu och sen blir det jobb till kvällen..
ska bli underbart att få komma hem och bli ompysslad efter det.
vi har nämligen en regel.
fyller man år får man önska sig vad som helst.. hela dagen!


väljer en noga utvald bild då man var betydligt mycket yngre.
vi snackar lätt 6 år sen iaf..
kan ju bara konstatera att tiden gör en vackrare.

både mig och jonas..OCH jonas bäver på örat.



Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahaaa...sötnosar!

2010-02-11 @ 12:13:04
Postat av: Fotografen

GRATTIS på födelsedagen Könet!



Bilden är taget i maj 2005. :) När Ida & Maria hade gemensam 20års fest!



Kram

2010-02-11 @ 18:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0