shiny day ey ey ey...

hello there!

efter att ha legat i seriös koma igår så lever jag idag.
koman slog till strax efter 13 timmars jobb och en pizza.
vaknade av att jonas stängde av tv:n och sa åt mig för femtielfte gången att lägga mig i sängen.

men idag mår jag toppen!
solen är fan helt strålande idag och snart väntar 4 futtiga timmars jobb för att sen..
ja.. hörrni.. jag kan tyvärr inte berätta det här.. och nu.
men ni ska få reda.. tids nog.

jag tar med mig kameran!

däremot kan jag berätta för er att morgondagen faktiskt är alla hjärtans dag!
vem ska jag hänga med tro?
ja, givetvis blir det frank the tank. och Jonas.
vi ska alltså gå på bio, snabba cash.
jonas tyckte vi skulle gå på valentines day. jag skrattade högt och rått.

frågade varför i helvete då?
jessica alba spelar i den filmen..

jag slutade skratta och bokade biljetter till snabba cash.
hoppas ni får en mysig hjärtedag och för er som inte har nån.. njut av friheten..hehe..


ps: berättade jag att jonas överaskade mig med fyra rätters på min födelsedag.

den fjärde rätten var lakrits och vinglasen var toppfyllda.. med mjölk.
hur kan man inte älska det?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0