älskade greys!

lördag morgon.. ser ut att bli kall för himmlen är klarblå och bilarna sprutar rök.
skönt att sitta inne och smutta på varm oboy..

vaknade imorse så sjukt utvilad fast tyvärr med fitt ögon..
fittögon= när man glömt sminket på en natt eller som i mitt fall. gråtit hysteriskt dagen innan så får man två små streck till ögon.. FITTÖGON!

såg nämligen tre avsnitt av desperate plus tre av greys.. dom som känner mig vet hur svag jag är för speciellt greys.

jag grät konstant i säkert en halvtimme av avsnitt 9.. så nu sitter man som en tragiskt människa med no life och väntar på att nästa avsnitt kommer.. jag rökte tom inne i lägeneheten igår, så jävla sjukt va avsnittet.

jaja nog om det.. får gråten i halsen när jag tänker på det.. haha!!

klockan är bara gryning så nu ska jag pula på i mitt lilla näste och sen ska jag ner på stan och bara må.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0