sjukling!

puh*

.. är hemma nu, skulle egentligen jobbat heldag, det vill säga 6.30 - 16.30
men min arma röst ville inte vara med!
efter 70 koppar te, (kan varenda smak på charm nu) och en ask bafucin..
och fortfarande bara host och spott i kundernas ansikte ringde jag efter hjälp.
tack och lov kunde en tjej hoppa in..

så nu sitter jag här.. funderar på att sova men mina 13 timmar inatt borde väl ändå räcka?!

ska ner på jobbet sen och slå ut kassan.. suck.. så försover mig gärna inte..

skönt att jag och Jonas tog ledigt imorn och på ons. packa, packa... lyfta,lyfta..stånka, bånka.. mjauuuooo och wroooom.. får en chans att friskna till.
oxå...

heh! hoppas bara katterna trivs i en ny läga..
just nu står loke under stolen och skriker på mig.. som bara han kan.. maaajjoooojaaaajajajajaaja..
och Liston ligger och visar hela härligheten i soffan.
as always!

Nä, måste få saker gjorda..
primpa: frisyren är såå jag! Tack!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjukt snygg du blev! Vet du, Stina, jag ska kirra läga! Har du nått tips på ett grannboende?? haha

2007-07-30 @ 21:24:22
Postat av: slinkan

jasså!! ?? vad kul! ja, fixa en nära stan.. typ vid
filmstaden så bor du ju mellan mig och primpa! :) så kan ni bli liston och lokes gudföräldrar när vi lessnar..;P

2007-07-31 @ 10:55:02
URL: http://slinkans.blogg.se
Postat av: jenny

Vad roligt med nytt boende!!!!

2007-07-31 @ 23:02:55
Postat av: Ida

Tack för senast gummman! Räkorna var grymma ;) Puss

2007-08-05 @ 12:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0