vinkväll!

emmas och tinas vinkväll med ost och kex var helt underbar!
tyvärr drog jag i mig kanske EN drink för mkt..
va en pina att åka bil enda hem när jag knappt mår bra i en bil i nyktert tillstånd..
men hem kom jag, Jonas hade hittat mig i sängen med alla kläder på..
hade legat och sluddrat goja i flera minuter innan jag lyckats vakna..

så kan det helt enkelt gå.. och ofta när det gäller mig.. hehe..
men det är ju så gott!

ser framimot nya tag imorn.. har bokat in sminkkurs kl 11.00..
ska bli kul att få lite tips och nya ideer!

kvällen blir nog i huddik, nykter tror jag..eller ja.. lovar inget!


Kommentarer
Postat av: Maia

Hej Gumman! Ville bara sända dig en liten tanke att jag saknar dig och att jag skulle nästan göra vad som helst för att få komma hem och vara med er en kväll..=) Skulle vara så kul om ni kunde komma hit snart!!! Har du semester eller vad pyslar du med??
Massa Kärlek från Maia

2007-07-21 @ 09:54:38
URL: http://maiasdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0