lägan!

imorn runt lunch kommer Jonas och hämtar mig!
vi ska äntligen få se hur lägenheten ser ut... waaaaooow!
jag säger inget mer.. det får bära eller brista bara..


.. katterna har lärt sig öppna brevinkastet..
ni ska se hur söt dom är! igår när jag kom hem och skulle stoppa in nyckeln i låset ser man fyra små tassar sticka ut ur brevinkastet och hör lokes vackra stämma.. mjaaauuuuoooooowowowowww...
(han låter mer som en hund kan jag lova)

på fredag.. då blir det juniskär och ekorrar för deras del.. ska ta med matbordet och spackla och måla om det! plus stolarna som ska få svart sits..

solen skiner ute! det är som vilken sommardag som helst! så..
bye bye!

Kommentarer
Postat av: Fia

å va spännande Stina! Skriv och berätta allt om den sen!! Håller tummarna att den är kanon!!:-)
Liston och Loke verkar vara two of a kind. Har aldrig varit med om mer tokiga katter med roliga saker för sig. :-)

2007-05-22 @ 10:57:43
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Anonym

Följer med spänning hur det går för er med lyan, hoppas för er skull! :)

2007-05-22 @ 17:30:17
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0