leksugen?

läste min kära vän fias blogg som vanligt och såg då hennes utmaning.. ahaaa!
kuuul!
men fia: vad vinner man? thairesa för två i 2 veckor? haha!


Regler:

Varje spelare börjar med att skriva ner 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista med deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dom veta att dom blivit tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1: jag kan inte uttala artist hur mycket hjälp jag får eller hur än jag bokstavar det..
blir bara artishct...

2: jag har som Jonas säger det: monicasyndrom..
måste , måste städa och ha fint hemma.. ni vet väl alla hur monica i vänner är?!
tragiskt men sant ser jag framimot när jag sparat all städning för att sen få hugga in..

3: helt omedvetet  räknar jag ALLTID hur många timmars sömn jag fått..

4: jag kan lyfta upp hela min kropp på mina egna armbågar och bära upp mig själv, helt utan problem även om mina armar absolut inte är tränade på nått vis alls!

5: jag har klarat av att svälja 36 HELA fiskbullar i en tävling i skolmatsalen i nian.

6: jag är oerhört känslig och bara tanken av att nån av mina nära och kära råkar illa ut eller tvärtom,
är med om nått fantastiskt får mig att börja grina och har extremt svårt att sluta.

jaa.. det va väl det jag kom på nu i stunden..hehe..
utamanar:
primpa www.emiz.blogg.se

johanna www.imbo.blogg.se

maja www.maias.blogg.se

jenny www.jennynenny.blogg.se

ida www.galenglans.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe jo precis visst är det så!:-)
Jag bjuder på middag här oss hos!!:-)Välkommen!!

2007-05-21 @ 15:17:13
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Emma

men vad för regler?? jag är tröög

2007-05-21 @ 19:41:50
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: Emma

ahh nu fattar jag! haha

2007-05-21 @ 19:43:12
URL: http://emiz.blogg.se
Postat av: maia

fan stina vilken jävla lägga ni hade hittat hoppas verkligen att ni kommer att få den!! Hoppas att allt är bra med dig gumman jag saknar dig.....måste ses i veckan!!!
massa pussar och kärlek från maia

2007-06-06 @ 22:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0