min gårdag!

satt framför datorn hela kvällen och leta efter bra låtar.. speciellt en låt som var med i ett program av oc.
tyvärr va det omöjligt att hitta den.. den var med i program trailern efter att marissa dött.. nån som vet?
en gubbe sjöng, sorgset men sååå fint!

men fick å andra sidan tag i en underbaaaar låt!
eller flera:
placebo- running up that hill
jeff buckley- hallelujah

goo goo dolls- iris  gammal i gemet men underbar när man vill mysa!

har packat klart allt för Jonas och min lilla tripp.. hela hallen är full med saker,
mest sprit och faktiskt fin sprit..;P
ska använda upp det vi köpte i tyskland..hehe..sjukt att vi hållt oss så länge!

längtar verkligen tills vi kommer ner nu,
lisa (syster) va in på turist info och just denna lördag öppnar björnklitt! (turistattraktion nr 1 i orsa)
men som en liten piff på det hela har dom dragracing-prova-på-dag!
 hihi!!.. skriver om allt när jag kommer hem igen..
pappa tutar utanför och katterna sitter och väntar i transportburen på att jag ska bli klar..

HIHI den här helgen känns RÄTT!




Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, vad kul det låter! Vart ska Jonas tävla? precis, Quickshot gör att kortet knäpps direkt plus att man kan knäppa flera foton i snabb följd. Något förslag på tema? (är less på 80tal). Ida har bokat färja åt oss nu, så nu ska vi också till Gotland v.28! =) måste ha några fler i bilen bara, för verkar inte som om Malin Andersson och Ewa ska med. kram banan

2007-05-17 @ 12:33:11
URL: http://www.imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0