like a princess!!

ja, då var man tillbaka från resan.. vår lilla roadtrip!
har haft så förbannat trevligt och lyxigt så det känns som man varit kungen några dagar,..

har bott på svinlyxiga hotell, ätit sinnessjuk god mat och druckit sinnesjukt mycket sprit..

och det enda våra säljare sa va: ta vad ni vill på menyn, hur många rätter ni vill, drick hur mycket och vad ni vill..
LIKE A PRINCESS!!!

jag har alltså käkat allt ifrån oxfile till hummer till färska kantareller till renfile till murklor och alltihopa i en salig röra i magen.. och spriten ska vi nog inte gå in på.. hahah!!
vi fick även dricka världens dyraste kaffe när vi va på löfbergslila.. GRYMT!
kan lova att det är skillnad på kaffe och kaffe..
kom hem igår med en stor ryggsäck och påsar med olika kaffebönor och kryddor..

ja... det går inte med ord att beskriva hur classy och generöst vi haft det!!!
kändes som att dagarna på kryddfabriken och löfbergslila lixom bara va till för att vi skulle få kunna äta gott och dricka gott..

kom även fram till att götet is the place to be.. skulle kunna flytta dit! så otroligt trevliga folk! och lugnet själv lixom.


men att komma hem till loke och liston va ändå höjdpunkten på allt..

snart ska jag till carro för färgning.. tror jag håller mig till ljust..
sen ska jag ner på jobbet och ta en latte och snacka skit...

bilder kommer kanske.. glömde visst kameran i akademin på löfergs.. suck..
men den kommer väl med posten i veckan...:)

Kommentarer
Postat av: Imbo

Pratade med Sara idag och hon berättade att hon haft en jättebra helg, kan ju läsa nu att du också hade det bra i Gtbg! =)

Ha det så gott!
kram!

2007-11-20 @ 18:25:33
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0