ma babe left me.

8 dagar!!

så länge har jag och jonas nog aldrig varit ifrån varann..
och det känns, så vi tänkte stanna hemma själva ikväll och bara hinna ikapp tiden..

men så blev det inte.. just nu är jonas på väg till norge på jobb.. what a fuck!!! eller som jonas säger (fuck a duck)
fattar inte hans chef nått? höhö...

vi behöver ju varann!!!!

men nog om det, pengar är pengar och det kan man inte tacka nej till..

va hos emma igår på kalas.. greys=tårar, glass, paket och middag. mysigt värre!
och här sitter man nu, och gottar mig i vad jag kommer sysselsätta mig med ikväll. STÄDA! ha!
och tro på fan men jag ska julpynta..
så när jonas kommer hem ska han inte känna igen sig!

iloveitloveitloveitloveit!!!!!

byt he way, har kommit på vad jonas föräldrar ska få i julklapp :) STRIKE!
OCH vad jonas ska få.. saligt underbart att jonas är klar! man vill ju lixom ge den bästa det bästaste!
ska in och kika på nätet nu.. hihi!

miss li - all i need is you 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0