utsikten!

blev en sjuhelvetes fest i helgen.. nämner inte mycket så är inget glömt att nämna..

kan ju bara nämna att Jonas , som även är min sambo in law, skulle impa på mig (men ursäkta jag är redan din) genom att hoppa ut genom en buske... slutade med fejsplask rätt ner i asfalten.. så nu går jonas med botoxkind och ett sprucket ögonbryn.. FINT!
haha..

söndagen spenderades som söndagar ska spenderas..
i soffan, under täcket, framför en film.. eller tre..

och även.. nått som är jävligt värt att nämna.. mamma och pappa har fått juniskärs vackraste utsikt..
helt jävla sjukt!
     

hoppas inte nån jävel ska göra tomter där nu..
men som sagt, sjukt bra för prishöjningen..

    promenad med pojkarna..

nu, ska jag städa innan det bär av till jobbet.. vaknade helt overkligt kl 7.00 idag..

Kommentarer
Postat av: Fia

Men oj va fint gumman! Jag som hade för mig att det låg ute i skogen :-)

2007-10-30 @ 09:00:43
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Imbo

härligt med utsikten alltså! Man trodde ju inte ens att det var sååå nära havet förut... Tror dina föräldrar kommer tjäna sig en rejäl hacka om de någon dag beslutar sig för att sälja;)

2007-10-30 @ 16:06:28
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0