sex and the city a la soundvalley

sex and the city helg..

fancy lunch med vitt vin och skitsnack..

slutade med svett på dansgolvet och en mysig baksmälla som va hanterbar..

 på carros salong..

 lite folk på förfesten

 mor och dotter sex-and-the-city pussas

 en riktigt öööverstolt nybliven morbror!!
 
  världens ödmjukaste daniel!

 alGott och fyllehaggan

 gissa vem som är ida bland dom på bilden? hahaha!!

väntar på att primpa ska hämta upp mig snart.. vi ska ut på ikea (jag ska handla konsoller till mitt nya projekt hemma) och emma ska nog shoppa kläder.. åh, vill oxå!! men får inte..

by the way, emma gjorde en ny, höstigare, RÖDARE look på mig idag.. love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0