men HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jahapp!

jag har förstört min nya dammsugare..

jag skulle bara sätta i en jävla dammsugarpåse oxå helt plötsligt ramlade allt ihop.
nån jävla blå plastbit ramlade ur den och nu.... SKIT!

ringde jonas och svor.. svor över denna jäkla plastdammsugare och karln säger :
jamen vaddå? ville du ha en järndammsugare?

AHHHHH!!! jag blir så jävla förbannad!! nu ska jag slita fram mitt monster på 80 kilo och dammsuga  skiten här hemma.

blir så arg så jag skakar.. fan det är nått fel på mig! kanske skulle sluta med p-piller.. eller ta mig en cigg..

nää.. är nog bara för att jag va hemma när ALLA andra va ute på juldagen och drack.
ska gå ut och äta ikväll.. och dricka vin.. JA.. det ska jag göra!

men först ska jag messa jonas ett : flåt..vännen..




ps: om nån mot förmodan känner min svärmor..så... SHUT UP!!
 hahaa!! va ju från henne vi fick den..

Kommentarer
Postat av: jenny

Hahahaha! Ursäkta men fniss.. Nya morderniteter funkar sällan lika bra som gamla pålitliga.

Trodde P-piller gjorde att man blir snäll...det var mitt hopp :(

Bye the way tror jag katten skrek: GE MIG MAT SLAV!!! Katter har betjänter, inte chefer!!

2008-12-29 @ 18:03:28
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0