lite dittan..

det slog mig igår en jävligt bra tanke!!
varför inte ha panelgardin när man har så fina stora fönster..?!

så off we went ut på ikea, köpte tyg till gardinerna.. hade jag köpt två färdiga gardiner hade dom gått på 625 kr..
men med lite flink i fingrarna så kan jag sy ihop dom för 172.50 kr.. hehe..

självklart blev det tyg från stockholms kollektionen.. är som totalt såld på den.
och det blev även en hylla som får ta hand om alla miljoner papper som jämt ligger överallt!
och ett strykjärn!!! det får vi inte glömma.. för 49 kronor på ica maxi.. haha!!  så hoppas jag inte köpte nått skit som går sönder samma sekund sladden når uttaget. men med två års garanti borde det ju va bra saker.

 våran fina hylla dårå..
 sthlms gardin och en kamerakåt loke.
 gammal inflyttningspresent som äntligen kom upp.
passar lampan hur bra som helst! och även en kamerakåt liston oxå.. man är aldrig själv när man är hemma vill jag lova. konstant jamande och klängande i byxorna.. haha!
 mattan fick även komma fram igen. men föredrar helst grön ryamatta..
får bli efter barcelona..
 jonas i våran otroligt moderna trappuppgång. jag framför datorn.

image343

bowlingteam supreme!!
tyvärr skulle ju skorna med i bild men icke.

  hejdå-fika för johanna.. emma va bakis så hon ville INTE visa sig.. hehe.

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi, vad fint ni verkat fått det i er lya!!

2008-01-14 @ 15:39:56
URL: http://jennynenny.blogg.se
Postat av: imbo

Imbo med mandelkroken... haha.
Vad fint det blev med hyllan ovanför datorn!
Ska du till gokarthallen den 26e då Sebbe har fest?
Kramar

2008-01-15 @ 10:08:35
URL: http://imbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0