petit un blue chateu briljjance favvö!

vårshowen va.. sådär..
höjdpunkten var ju givet led zeppelinarens låt... öh.. ja namnet minns jag ej!

låten när jack black sitter i sin sjukt heta van i school of rock och sjunger... aaahhhahahaaaaaaa, ahahhahaaaaaaaaa.... sen börjar han sjunga nått jag inte kan skriva så.. ni fattar nog?!

nu är klockan 22.09.. jag skulle ha sovit för 9 minuter sen. helvetes jävla internet!
ångest, rött öga t.om och trött i huvvet..
men ack kan jag trösta mitt öga med att jag imorn kommer vara tre par skor rikare... och mycket mer fattigare!
ska nämligen ut på lyxens lyxaffär och shoppa ta-3-betala-för-2... yessss!

SKOPUNKTEN!
the place to be.. höhö..

liston snarkar just nu.. medans loke som vanligt river köket.. jävla katta!
vafan gör han egentligen?!=!?!?!

image361
loke i sin minutliga syssla.. slicka bollarna och skriker..

image362

och liston AKA skåpstrykaren.. med sängkammarblicken..

nu, time for crime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0