JAG GJORDE ILLA MIG IDAG

idag gjorde jag fattiga riddare till frukost,
 för att jag är fattig!
sen fick jag skjuts till ikea av min fattiga man.
där släppte han av mig för han hade inte råd att släpa hälarna efter sig, 
eller göra inköp på kredit och ångra dagen efter.

så där har jag gått själv, ni vet hur tråkigt det kan vara att va själv.
SÅ tråkigt va det. och till råga på allt gick jag rätt in i en alarm pelare när jag blängde på ett plagg.
hela butiken skratta och peka finger åt mig. (kändes det som)
måste ha gått minst 40 km/timmen för jag stukade nog tån på kuppen.

men den goda nyheten är att jag shoppade.. som en galning.. för pengar som inte finns, egentligen!
och jag är så kär, såå käär i mina nya skor.
så kär att jag måste göra som alla coola blogg-donnor och lägga ut en bild på dom.




REA REA REA REA REA REA REA REA REA REA !!!!!!!!!!!!



VEM KÖPER INTE NÄR DET ÄR REA???????

har för övrigt en hel helg framför mig där jag inte har ETT ENDA MÅSTE.. så snälla.. vänner eller ovänner.. ge mig några måsten!

nu, spenat tortellini med chicken ala könet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0