i always was a sucker for redhead.

UNTILL NOW!


jag vågar nog inte visa mig på stan...
och jag jobbar på stan.

så jag måste gå på stan... på storgatan t.om..
varför?!

jo, jonas sprejjande i helgen (sprejjandet på min hals) har ledit till mitt livs genom tiderna största finne på halsen.
det är INGE SKÄMT när jag säger att jag inte kan höja hakan mot skyarna för då stramar huden nått så fruktansvärt.

jävla jävla jonas!!!!

ETT STORT RÖTT UTOMSTÅENDE ADAMSÄPPLE!!!!
STRIKE ONE!

och igår kväll fick jag impulsen att färga håret rött.. inte brunrött, eller mörkrött... RÖTT!
anna, min medbrottsling hjälpte till så jag får väl skylla allt på henne.
jag är ju inte såhäääär modig!

STRIKE TWO!

men ur nått illa kommer alltid nått gott..och det gott folk är.......

matchningen med min röda finne och mitt röda hår. man kan tro jag har planerat detta.

image458

men nu äre testat.. skulle inte göra det ogjort..


tror jag.

Kommentarer
Postat av: Fia

Det ser fint ut gumman!!

2008-03-04 @ 10:05:02
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: maija

håret ser bra ut. vet du inte vad man säger... "allt klär en skönhet"

2008-03-04 @ 10:09:42
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0