the only and lonley.

bidde inge bad igår.. dom stängde ju så tidigt!
vi tog epan upp till sidsjön och gick ett varv där ist.. kände mig hyffsat nyttig. dock med ciggen i hand.
heh..

satt på topshop och ville beställa diverse men till min förvåning är det storlekar som jag inte fattar!
4, 6, 8, 10 etc.. va ä de?
small och medium?!?! är inte det engelska för storlekar.. eller vad?!

nån som vet och vill hjälpa?

ja.. annars lullar livet på.
jonas anställning är klar, nu väntas ett godkännande från högre höns och sen blir han chef = jag, rik hemmafru.
och det blir jag ju dubbelt upp nu när jonas ska slå igenom på crossbanan till sommarn.
FY FLÄTA vad jag längtar till tävlingarna..
ska stå där med magtröja, tuggummi och pitborden hållandes högt ovanför huvudet (som alla snygga flickor gör på boxning)

hahahahaha!!! vilken syn.. vilken skam! vilken succe!


NÄÄÄ.. ska fortsätta leva min kväll i ensamhet.. drömmandes om vad som finns utanför fönstret.


image461



Kommentarer
Postat av: Malin

haah vad söt=)

2008-03-06 @ 21:22:53
URL: http://minnan.blogg.se
Postat av: hp

om du fixar lägenhet åt oss så dumpar vi anton på vägen.. jag dricker inte öl!! dricker bara rötjut, så vi får ändra den planen lite.

Unika läsare är de med olika ipadresser som läser din blogg..

säg inte att jag måste förklara vad en ipadress rä också, åååhh..

ömt smek /hp

2008-03-07 @ 09:19:38
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0