säng säng säng, sova sova sovaa..

måndag kväll.. klockan slår slaget 21:43..
alla som känner mig tänker : OJ.. vid det här laget borde Stina borsta tänderna om hon ska hinna i säng till 22.00..

men idag är inte som alla andra dagar.
den här veckan är inte som alla andra veckor.

jag har börjat på mitt nya jobb och bara det gör mig nipprig och triggad ...och svår att få i säng ;)
men framförallt har förberedelserna för mammas mastodont fest på lördag börjat.
har just nu gjort chilitryfflar med dyr tryffelchoklad..
smakade just av och fick en liten attack av andnöd..
det bådar alltså bra för lilla jag kan knappt äta makaroner och korv med ketchup.
ketchup är ju starkt!
Jonas kollade överlägset på mig och fnös lite nonchigt.
han slutar snusa så jag låter han vara ett cp ett tag till.
jag har lovat honom det!

imorn ska jag göra citron/limebiscotti och jordnötstryfflar..
ser inte fram imot det!
fyfan.. vill bara sitta på ett risigt cafe och dricka kaffe och snacka skit med mina vänner.

21:54

jag hinner ligga i säng till 22.00 om jag kissar och borstar tänderna samtidigt.

SO LONG SUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0