A STONE FROM MY CHEST!!

hello dear happy people!

jag kan bara citera Job i mammas nya kille på p3 :

A stone from my chest !!!! (med äkta svenskt uttal)

jooo.. ni förstår idag är det fredag kväll. Jag har för andra gången i mitt liv stängt själv på monki.
och det gick GALANT!
återigen : A stone from my chest!!
man vill ju vara en stjärna på jobbet.. i en god betydelse alltså!

Jag och min homeboy har just gjort sesambakade oliver..
A stone from my chest!
det enda som är kvar är valnöts brödet...
ska sätta igång på en gång men det är ju lite svårt när jonas, skogge och crille sitter och glor på tv och snackar skvaller..
vill vara med..

känner mig lite som när jag va 8 år och syrran va 16 år.
hon och hennes vänner gjorde anden i glaset ..
jag stog utanför den låsta dörren och skrek med min pipiga röst:
JAG SÄGER TILL MAMMA OM DU INTE SLÄPPER IN MIG NUUUUUUU!!!!

SATANNNN!!!!!!!!!!!!!

åh.. phu.. glömde dom där sesambakade oliverna i ugnen..
men som tur är va dom precis klara. en som blev lite bränd bara.. hehe..

anyway.. syrran.. åh imorn ska vi förenas igen..GUD som jag saknat henne!!!
längtar som satan tills imorn! där kan vi snacka brakskiva på högsta nivå!!


måste kila nu.. HONÖR!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0