utmaning dårå..

 jag är utmanad!!

Okeeej.. here we go anna!
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. jag tjyvröker.. men mycket sällan..jonas vet inget så shut up!

2. som alla redan vet måste jag ha minst 8 helst 11 timmars sömn.

3. jag har en finne bakom örat.

4. jag dregglar slem och får ALLTID kvälvningar när jag borstar tänderna.

5. jag sover på vänstra sidan av sängen.

6. jag har aldrig varit otrogen, bara en gång mot en idiot!

7. jag va nyss på gynkoll för den årliga kollen och såklart nya P-piller.. känner mig ganska besvärad av att ligga i strumpor och tröja särandes på bena inför en kvinna som faktiskt är vän med min mamma.
till råga på allt slutade det hela med att jag låg och garva högt medans jag berättade historier om mina katter.... medans hon "gjorde sin grej"

mycket märkligt.. såhär i efterhand tycker jag.

jag utmanar prim, imbo,jenny,tessan, nelly, gynning 

Kommentarer
Postat av: imbo

hähä, ska göra den så fort jag kan!

Några planer för`helgen?

kram

2008-11-12 @ 21:38:46
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0