en dagens.. dårå..

nämen.. åh.. förlåt.. mina kära läsare..

glömde jag verkligen att nämna dagens.. kanske årets coolaste grej?

mmm.. tydligen..

i vilket fall,
 kom cyklandes på min skinande cykel imorse, skulle precis ta hörnan på lindex med en snygg och snabb sväng.

VAD HÄNDER?

haha.. joo.. hehe.. jag krockar med en gammal gubbe som tack och lov hann ta tag i cykeln så jag slapp vurpa och gipsa bacon.
ber såklart så hemskt mycket om ursäkt för att jag cyklat över hastighetsbegränsningen och frågar om det gick bra.
han hinner knappt svara förens jag utropar!!!!

men, det är ju Du!!!!
röker du??

-eh, ja.. 
sen går han..

jag står kvar och bara tittar efter honom.
..teliapappan.. 
ännu en gång har mina kändiskåtfasoner tagit tag i mig och skämt ut mig.

fattades bara att jag skulle säga,
jamen, jag har aldrig sett dig röka i reklamfilmerna med dina barn...



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0