hihi.. det knottrar i magen..

hahahaahhaa!!!! 

jag sitter just och garvar högt och brutalt till såpan "färjan"
.. vilka blå dårar!!! hela bunten..



och imorn ska jag vara exakt lika hjärndöd och dricka många mer öl än vad jag egentligen behöver.
för jag ska på fest.
BJUDFEST! suger på ordet..mmm...
händer mycket sällan och just därför är jag i topptrim och taggad till tusen.
buffe på löran med alla njurundagangsters, efter det blire fest och dans och många utspädda öl.
ölen kostar runt 20 kr så vad mer kan man begära.

jag och primmen ska äga dansgolvet.. höhö..
ska ha högklackat så det lär väl sluta... dåligt..

ska supa jonten under bordet.. eller  nej.. jag mena doktor J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0