idol.

nu är det lars på idol.. hans tur..
åh lars.. laaaasssss.. large..

jag och jonas blev hemma.. med vin och öl..
hatar vädret.. ville ut men fan heller!! alldeles för blött för mig och min annars så otroligt fluffiga man..
jooo.. den har volym.. när det blåser.. ute..

typ stomrvindar..

nu går jonas och svär. en tjej ringde och sa:

hej.. öh.. jag ska typ hämta dig och skjutsa dig på fest!?
-öh.. jaha.. vem är du?
-namn..
-jaha.. ja vi behöver lite tid vart är ni då?
-vaddå? vilka vi? hur många är ni??
-äh.. jag och tjejen..
- jaha.. ja jag har bara plats för en..

klick.

jonas ville åka med.. han vill på fest. han är berusad på en liten öl från tyskland.. och han vill till njurunda och göra highfive med alla gangstrar..

vi ska tydligen dra..nu.. jonas hets.. hatar hets..

över och ut.. från en suput.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0