satans cancerpinne kom ikapp.

jag har sprungit runt sidsjön idag.
jag spottade slem och grymta som ett vårtsvin.. fast högre!
är det bara jag som inte kan springa och andas på samma gång?
speciellt när det är så kallt ute?
jag fick ett märkligt tryck över bröstkorgen och det ÄR inget skitsnack!
trodde jag skulle få hjärtattack så jag och jonas blev tvungen att gå sista biten.. ifall att jag skulle falla platt ner och dö vill säga..

obehagligt det är.. att inte känna sin kropp och måsta stanna upp.. även om benen faktiskt kunde springa längre.
fan! antingen va det en touch av hjärtinfarkt.. eller.. så var det mina två tappra flimmerhår kvar som olyckligtvis inte kunde stå emot kalluften och släppte till helt och till fullo!

måste säga att jag har varit otroligt duktig med att sluta röka.
var ju säkert 1.5 månad sen jag skulle sluta röka och jag röker oftast bara när jag dricker nu.
vill säga mer sällan än någonsin.

NEJ! på fullaste allvar, mina 22 åriga lungor beter sig som 50.
jag som trodde att högt och långt garv betydde starka lungor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0