slutkörd!

vad skulle du göra om kortmaskinen gick sönder på ditt jobb, diskrummet fylls med 1 decimeter vatten på golvet, kassan inte stämmer , mackorna tar slut och kunderna skriker efter MER MER MER !!!!!


ja.. jag tog en cigg idag!

ursäkta! men den va fan värd vartenda litet cancer jag kan få av den..

jobbade över en timme och sen hämtade jonas mig..
maten stog klar på bordet när jag kom hem.
han är den bäste!

ska ta hand om mig själv ikväll.. jonas är på hockey..
sen ska vi ut till juniskär och hämta våra håriga vänner..
längtar.. såååå.. är så tomt och tyst utan dom.

TATAA !!
 jag i laos.. vill ha sommar.. INTE vinter.


Kommentarer
Postat av: maijsan

Kan ju meddela att de va inte ur skönhets syfte som de blev gjort utan alla hans tovor häll på att ta knäcken på mig... Men visst blev han snygg? som ett lejon ;)

2008-10-30 @ 20:47:53
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: imbo

Fick du jobbet? :)

2008-10-30 @ 20:55:47
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0