tarzan and jane.. pax för tarzan!!

                              det här med tarzan stigen ska man inte underskatta!!
                             tittar man riktigt noga kan man se mitt mongo-öga titta snett..
                       och tittar man mindre noga ser man att jag försöker döva smärtan med en stödkrage.
                                                          eller så frös jag bara..


              

              

             

nu är det måndag morgon och jag tänkte ta tag i mammas present.. skriva min lilla saga på ett fint ark, klistra på och klippa, limma och sy.. ja.. tänkte testa min design-ådra ... om det finns nån..

sen ska det faktiskt bakas.. ett test inför allt hembakt som hon ska få. vill ju inte att hon ska dö på kuppen!

Kommentarer
Postat av: lolo

vart har du köpt din jacka?!

2008-10-20 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0