födesedasfest av högsta kaliber

hallå där på ren skånska!!

festen på löran i lördags va sjukt jäkla bra!
jonas blev packad och dansade för 3:dje gången i hela sitt liv.
jag beställde in en flaska vin 40 min innan stängning så jag blev.. inte packad..
mer hjärndöd än packad...mer fjortispackad.. sjukt jäkla pinsam i vilket fall.
sjung : hänger bröstena dina ner, kan du ta dom och vifta me... nana naanananaaaaaa...osv.
medans jag gick i strumplästen hem.
hehe.. joooråå.. såklart så vägra jag bära klackskorna ända in på småtimmarna..
det tog mig 1 timme och 10 min att gå hem.

hade jag förstått nått... överhuvudtaget.. hade jonas nog gjort slut med mig.. eller på mig.
jag hade gjort det! utan att tveka...

men han har tydligen ett större hjärta en jag.. eller mer tålamod iaf.

träffade även teliapappan på stadshuset och GISSA EN GÅNG om man gör bort sig??

jorå... mötte han i dörren och utropar: hej vännen!!!
han skakar på huvudet..
och då är det inte, nämen tjena, längesen skakningen!
utan mer, jävla dåre.. har aldrig sett fyllekajan med rött läppstift utsmetat i hela fejjan förr..

 primmen och jag med varm fördrink.. fortfarande i livet.
 världens bästa norell
 bröderna berglund.. i en av dom mindre vackra stunderna.. leendena KAN vara påklistrade.
 slut på raka bilder och folk..
   och ja.. jag visar mina små "twins". who gives a shit?
  crille testar en ny raggningsteknik. att stå och le blygt i ett hörn.. gick.. sådär..faktiskt..
  ...hehe.. skämt ås ido..så inget jidder jadder börjas..emma har faktiskt man.
    

                                                 jag fick mitt ragg.. ända upp på dansgolvet.. nu klarar jag mig 5 år till..

   .. bussresan in.. KAT A STROF!

tappa bort emma men har hört ryktesvägen att hon lever iaf..
själv spydde jag galla och skum fram till 18 hela söndagen.. mmm..

jag blir nykter i helgen.. och kanske resten av mitt liv...

grymt rolig fest och grymt mycket sprit.. men är så glad över att kvällen är över och jag lever..

nu nalkas en kväll med färjan och mannen i mitt liv. han åker till norge på jobb imorn så nån som känner sig manad att ta hand om mig i veckan?!?! nån???!!


Kommentarer
Postat av: emma

jag vill ta hand om dig!om du tar dig ut till tessan ikväll så kom kom kom!!jag är redan i bunsta.ps. mamma hälsar att jag inte få festa med dig nå mer =S .. puss honey

2008-10-14 @ 16:50:13
Postat av: ida

åh det bruna linnet, vet du vart det är ifrån?

hur fint som helst

2008-10-20 @ 19:21:48
URL: http://skevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0