nykter så det skriker om de! tack!

jag har just suttit helt tyst i soffan,
i fem minuter.. och bara mått..
mått bra!

nu börjar helgen, den lediga låånga helgen.

och ni kan omöjligt förstå min glädje!
efter lördagens hårda festande och söndagens kräkningar så är det med ett bestämt JA jag säger..
jag ska vara nykter i helgen.

ska bada jacuzzi och basta ikväll tills hela jag är ett stort russin.
sen KAN det hända att jag åker in och träffar anna med co på stan för att ta 1 öl.. inte 2..
eller kanske en kaffe..

nej... 1 öl iaf.. för sällskapets skull.

                                       
                          liston i favoritposen, dårå.. hej mäér!
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0