hoffmaestro i mitt hjärta

sitter med jonas och kollar på vh1 countdown queens of botox..
jag gissade på att vinnaren va cher.. men hade fel..
kan inte fatta att det finns så mycket sjukt dåliga tvprogram.. som man matar sig med på kvällarna.
tex tila tequila eller vad hon heter??

har ni sett det fattar ni vad jag snackar om.. det är inte friskt!
inte ens mänskligt!

nått som är ganska omänskligt .. också, är att jag åkte med jonas på crosstävling kl 9.00.
och det efter en helkväll på aveny med hoffmaestro ..

dom va underbar! dom va bäst!! dom va sjukt coola och jag dansade så satans fult till dom..
man ryktes liksom med i deras hoppdans och hetshänder..
och SJÄLVKLART kom min lilla fjortonåriga kändiskåt fason fram..
sångaren hoppade upp på högtalaren jag stog vid och dansade och sjung ut mot publiken..

vad gör jag???!!!

i slow motion med en öppen , hängande mun och ögon stora som pingisbollar tar jag tag i hans hand..
och bara står där.. precis som att jag vore efterbliven på allvar.
han vänder sig snabbt om och ger mig en millisekunds blick.. hoppar ner från högtalaren och hoppade aldrig mer upp på den.

skäms som en apa idag.. jonas höll på att garva ihjäl sig när han hörde.. han skämdes t.om över mig..
nog fasonerat nu.. på allvar !!

men shit!!! dom är så satans bra live så jag blir tårögd i skrivande stund.
vill tillbaka till igår..

aja.. nog om detta.
ska ut och hjälpa jonas med trappstädningen..suck..

Kommentarer
Postat av: anna

hahha ja stina en kväll att minnas

2008-09-07 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0