stäckars kättah!

hello på eder alla!
med eder alla menar jag över 100 strecket.
Vilka är ni?? varför smyger ni? jag vill ju veta..?
ni bara snikläser och själv får jag inte ett enda kärleksbrev tillbaka..
i min värld är 100 väldigt många.. det är typ hela olearys en lördag kväll.. phaha!!
känns det som iaf.

why? säg nått!!

jaja... har dåligt samvete över kätta.. båda kätterna.. (som Job på p3 skulle sagt)
dom ränner runt i lägan dagarna i ända.
skriker till när nån kommer hem och som små sälar åmar dom sig längs fötterna..
i skrivande stund sitter loke nedanför stolen och jamar febrilt..
jag vägrar kolla ner.. 
då blir blir han ännu mer högljudd..
fan.. loke hittade en blomfluga häromdagen.. DEN lekte han med tills han råka sätta tassen på den och vips, va flugan borta.

suck.. jag måste verkligen åka ut med dom till juniskär. så dom får leka riktiga lekar!
en blomfluga!! fan va dåligt samvete jag har!

ja.. nog diskuterat! action Stina!
 och jaaaa... gissa vad mkt action jag varit med om?!!

igår cyklade jag (jonas sprang som en hund i koppel efter) ända upp till sidsjön.
där sprang vi ett varv.. med vissa undantag från mjältugg och diverse hostningar från min sida..
men vi är igång! 6 packet och 8 packet är lååångt borta.. men det finns!!
och jag har gjort ett redigt försök att sluta röka. tre dagar utan problem är avklarade.

denna gång är det allvar. denna gång .....

                                                
                                                                 Min senap apropå ingenting
                                      


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag smygläser ;) fast det har jag ju redan berättat på gf! haha. Rosen hälsar =)

2008-09-09 @ 20:08:07
Postat av: Alexandra

Och jag är en av alla 100 :)

2008-09-09 @ 21:50:15
URL: http://brummagummans.blogspot.com
Postat av: imbo

ajm rajding jår blågg.

Men det visste du ju redan.

Lycka till med nya livet: jogging och nikotinplåster :)

2008-09-10 @ 14:47:08
URL: http://imbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0