kattpiss och måndagmorgon

jag är ledig idag.
tvätten är igång.
100 kilo tvätt varav 98 kilo är sura,gamla crosskläder som även luktar kattpiss tacke vare liston.
och liston den saten kissade ytterligare en gång på kläderna,
det märktes tydligt när jag godtroget klev runt barfota i lägan och hoppsan..

vad äre han demonstrerar imot egentligen?
jag säger som farsan sa innan han lärde sig att katter också hade känslor:

jävla kattjävlar!! (på ren dalamås)

nä, ska duscha mig ny och dra nått gammalt över mig.
tex den gamla svarta tishan och jeans från 90-talet.. hett!
eller man kanske skulle svira in i ledighetsoutfitten??!!

ska ringa tandläkaren och prata seriöst allvar också..
ska helt enkelt ta tag i livet en aning.

                                                                   ledighetsoutfitten
                               



Kommentarer
Postat av: Stina

Tja Stina! Hade samma problem med min fula råttgris, hon började demonstrera i form av kisspölar lite här och var, tillslut så nöjde hon sig inte med det, hon ville istället att pölarna skulle komma som en överraskning och började kissa i mina skor (jag vet, panik!) Iaf så ringde jag veterinären i samma veva som hon kissade ner mina favoritskor och Anders fula tofflor (hehe) och dom tipsade om en feline boll som finns att köpa på bland annat apoteket, det är en boll som utsöndrar något luktämne som katter gillar och man stoppar den i eluttaget helt enkelt, och katterna blir lugna som kylboxar och lyckliga (knark på vägg). Tydligen så handlar allt kissande om att markera över dofter som gör att dom känner sig hotade (vilket på allvar får mig att fundera över varför hon flertal gånger urinerat på Anders kalsonger?)Iaf så hjälpte det och hon har inte urinerat en droppe sen dess, lyckliga jag och skor:) Lycka till! ps. bollarna är ganska dyra men åh så effektiva pps. katterna blir INTE drogade

2008-09-16 @ 17:17:50
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0