hallå där!

.. jag har verkligen ingenting att skriva.
såna dagar är bittra dagar.. bittert att allt som hänt en idag inte rörde en alls..

totalt likgiltig är jag!
jaha??... mmm.. få se.. ja! jag har verkligen ingenting att berätta.

eller jo, om jag ska vara en tråkig jävel kan jag ju berätta att min finne fortfarande insisterar på att finnas, mitt nya shampoo gör att håret luktar cocos och honung HELA dagen och att jag fått en kliprick på knäskålen.

kliprickar tror jag med andra ord är att man inte bytt sänglakan på länge.
jonas tror att det är katterna som har löss...

men egentligen vet vi båda två att det är jonas flatlöss som biter mig i knäskålen..

nämen.. nu ringer anna martin.. eller med äkta uttal. Anna MACHTÄHN!!! coola vänner man ha va?!
ikväll blir det svenssons med krås och täckstift! ska sitta och kurra i en soffa med ett glas vin.. precis som liston när han ligger på rygg och känner magsvallningarna när han rullar..


                            
                 


Kommentarer
Postat av: imbo

Trevlig kväll på Svennes ikväll nu då, själv ska jag roa mig med att läsa på massa papper tills kursstarten imorrn.

Jag kommer hem igen imorrn och ska vara med på älgjakten på söndag, men tycker asolut att vi måste ta en dejt snart igen. Du har väl inte glömt att vi tagit på oss ett viktigt uppdrag?

ledtråd: glamour. Tss

2008-09-19 @ 18:40:19
URL: http://imbo.blogg.se/
Postat av: Nelly

Stina nu har jag länkat din blogg från min :P

2008-09-20 @ 12:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0