be mine mini!

jag är riktigt vuxen idag.

jag har just ringt folksam och snackat igenom och förtydligat mina försäkringar jag nyss gjort. än så länge är det tre.
en på loke, en på liston och en på hemmet.

har sen ansökt om billån och ringt diverse bolag för att få den billigaste försäkringen på bilen.

jag ska satsa på nått stort.. nått större än min eskortflicka (ford eskort 82) eller jonas och min smulan (ford 84)

jag ska ha en sån här!!



hur vackert skulle det inte vara..

jag, loke och liston.. LIKA A GLOOVE!

väntar på lånelöftet nu.. sen blir det till att köpa.
har sett en med takräcke. så jävla cool. även sportmodellen med 175 hästar.

måste ju tänka på takräcke nu när jag och jonas sagt upp tv-abonnemanget och bara ska åka skoter och bräda hela vintern.

håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Nassen

Vuxet, vuxet ;)

2009-08-25 @ 20:55:11
Postat av: jenny westberg

Allvarligt, har ni sagt upp abonnemenget??? Då kan du ju inte se Greys.........

2009-08-26 @ 08:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0