back in town.

nu är jag hemma i lilla, älskade sundsvall.

kan konstatera att jag är en hemmakär jävel som gärna går runt i lägeneheten och pratar med mina pelargoner.
om jag nu hade haft sådana blommor.
hjärtat börjar komma ner till sin vanliga tvåtakt och ögonen finner sig i sin rätta plats.
jag har sett allt här redan. jag kan vara lugn. jag är hemma.

vår lilla trip har varit toppen förutom lite regn . wolmother var klockrena men tyvärr fick dom spela på e liten jävla scen i ett tält.

vafan???
syrran skulle skriva en insändare i tidningen och klaga.
jag?.. jag plockar helst bara på mina pelargoner och känner freden.

klockan är snart 10.00 och jag har vansinnigt mkt saker att göra idag.

att göra:

1. ringa hr och få ett intyg.
2. ringa handels och byta fack. se till att jag blir medlem i facket OCKSÅ och skaffa mig en automatisk hemförsäkring.
3. skaffa katterna en hemförsäkring. (liston har bråkat med grannkatten, oskar, så han har fått operera sig.)
trodde jag hade uppfostrat han väl.. blir så jävla besviken som den mamma jag är.heheeeeeh.
4. gå ner på stan. PAPPA FYLLER ÅR och jag ska handla det största och tyngsta paketet jag hittar. det är allt det handlar om säger pappa.
5. baka en kantarellpaj.
6. duscha.
7. åka ut till juniskär på kalas och hämta hem mina rottweiler till katter.

    


wolfmother ! ! !





tjolamento!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0