ha..ha.. ha den äran på mig!

men hej på mig!
ha den äran på mig!

tack!



ganska tippat var jonas den förste att ge mig en puss, ett grattis och en dask på röven imorse.
han hade även smygit fram ett paket.

hehe..

har du riktigt tur så kommer ett till paket ikväll... så slutade texten..
skrivit som till ett litet barn som verkligen tror att man måste ha tur för att kunna få ett till.
jag , beter mig som ett litet barn och längtar HYSTERISKT mycket tills jonas kommer hem.

i mitt första paket låg hela planet earth boxen.
för er som gillar djur och kanske har en katt hemma :

köp den!! mina katter älskar att sitta och titta på alla djur och höra alla läten.
men framförallt är det jag som är helt såld på dessa filmer.

ja, kära vänner nu ska man duscha och göra sig lite extra fin.
sen ska jag ta en promenad.. det är ju sooool på min dag!!
ikväll ska jag ut till familjen, tre rätters är beställt och även en herrgård med havstomt.
för se hur mycket dom klarar av.

återigen, grattis på mig!!

blir lite självkär nu i the moment.



Kommentarer
Postat av: maijsan

Grattis Stiiiina!!

2009-02-11 @ 10:11:42
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Maia

Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundrade år, Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år.



OCH när hon har levat och när hon har levat och när hon har levat uti hundrade år, ja då skall hon skjutas, ja då skall hon skjutas, ja då skall hon skjutas med en flaska champagne.



Ett fyfallitleve för STINA hon leve HURRA, HURRA, HURRA, folkets jubel...





Hoppas din dag blir lika klockren och underbar som du är!!!





tur att jag har så mycket att göra på praktiken...suckkk



Pussss



2009-02-11 @ 10:31:04
URL: http://maiasdagbok.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis på dagen! Hoppas fröken får en trevlig dag med många presenter (som förhoppningsvis inte äts upp av odyren där hemma ;)

2009-02-11 @ 14:56:49
URL: http://paperdoil.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis Stina!! :)

2009-02-11 @ 15:43:05
URL: http://lanzelott.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0