roppe roppe ri roppe ra!

counting all the assholes in the room,
well im defently not alone...

ja mitt herrskap! det är volbeat på playlisten.
volbeat och lykke li sjunger för mig medans jag skurar och fejjar och plockar och grejjar.
jag storstädar!

hade kunnat gjort en vinterkappa av alla dammråttor.
har lixom inte haft tid för städning. vem fan har det på sommaren?!

hade iaf en sju helvetes grym kväll på festen där i lördags.
blev kär i en kille som hette christoffer, toffe.. han hade blont, lockigt hår och var 5 år gammal.
jag och emma blev hans slavar kan man säga.
sist jag lekte så mkt var väl när jag själv var 5.

blev krogen nån gång under kvällen och kom hem när natten blivit dag.
tur i oturen är nu bara att emma har alla 100 bilder som togs den kvällen.
lugn bara.. ska hämta dom ikväll.

jag tänker ju på er.. och vill ha er i mitt liv, genom datorn. hehe..

NU : 1 kilo kräftor och en svin grym bok som handlar om familjen hultberg.
 ikväll blir det massage. japp! jag har beställt och fått ett godkännnande.



jag har klippt av mig 5 cm idag även. känns sjukt skönt att ha hår som inte trasslar.

 

Kommentarer
Postat av: jenny westeberg

..och ändå är det så låååångt!!! :)

2009-07-28 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0