en slabbedaskare till er!

HEEEEJ mina vänner. och ovänner!

som jag saknat min dator. sitter och smeker tangenterna som att det vore sista gången.
 i just LOVE IT!

har inte hunnit lägga in varken bilder eller meningar på ett tag men imorn.
imorn älsklingar ska jag lägga ner minst 2 timmar för att ni ska få ta del av mitt lilla liv på prärien.

måste skynda mig nu, duscha och sen blir det käk i grevebäcks parken.
efter det ska man ner på den otroligt stora och fartfyllda gatufesten.

haha. vilket skämt! i mina ögon är gatufesten inte värd ett öre.
skit musik, pissljummen, vattnig öl och langos kö på 40 mil.

nej.. jag diggar gratisdagarna och vänner runt omkring.
thats the shit!

puss så länge.. imorn är jag tillbaka!



PS: jag ÄR inte naken. och JA.. jonas är packad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0