vilken skam!!!! ville helst byta namn.. (taget ur lejonkungen)

hej alla kära hjärtegull !

igår var alltså dagen då jag klädde av mig naken.
trodde inte det skulle vara SÅ fruktansvärt men det var det!
jag blev hänvisad av en sköterska till ett rum (dörren bestog av en gardin) som var 1*1 meter.
därinne fanns en träbänk. det var allt.
hon sa hastigt på tillbaka vägen : ta av dig byxorna och behåll trosorna på.

VA? tänkte jag.. hur fan ska det gå till?
jag kan knappast fläka upp mig på en jävla bänk.
vart fan är gynstolen? och det stora väntrummet där man får sitta med byxorna PÅ??
kanske läsa en blankett om gonorré.. vart är det?

det värsta var att det säkert var tio lika små utrymmen med gamla, genomskinliga gardiner i samma lokal.
bakom varje gardin satt en tjej/kvinna utan byxor men MED trosor på och småfrös på en torr träbänk.

väntandes...

....

tillslut hör jag nån säga HULTBERG?!

satan.. det är jag tänkte jag.. ska jag likt på en film föra bort gardinen som en ridå.. och träda fram i mina bleka ben och mina inte alltför vackra urtvättade bomullstrosor och säga.. här med små bokstäver.. precis som första skoldagen i ettan.

jo.. så gjorde jag..
har aldrig kännt mig så naken förr.. inte ens när jag råkade tappa bikinitrosorna i en våg på tranviken för två år sen.

resten gick väl som den ska gå.
obekvämt.. för mycket glid och för kalla fingrar.

jag hoppas NÄSTAN att jag har nån cellförändring..
annars har jag gått igenom denna pärs helt i onödan.

jaja.. min tid är snart ute.. ni förstår jag sitter nämligen på kultan.. yes!! det gamla goda kulturhuset som finns i sundsvall.
datorn ska in på lagning idag så vi får se hur lång tid det tar.

ikväll ska jag och jonas ge oss på hans regnbåge han fick i somras.
jag säger bara : stenhårt på dill och citron.. har ingen fantasi.
sedan kommer desperate-packet över till mig.
skitsnack och desperate housewifes gör mig ytlig.. och ibland är det så skönt!

må väl och fridens mina trogna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0