webcama och healkicka!





god kväll. här sitter alltså vi.

ska ta tag i lokes avkommor snart. han är dålig i magen.
karln svär i köket. han ska laga vår diskmaskin.. återigen.. what an handyman!
att han ens försöker .. den är säkert 30 år gammal. tror ni affärn har delar åt en 30 år gammal diskmaskin? NO!

men han ger inte upp. han svär och just nu saknas två skruvar.
hihi... hehe.. HAHA... MOHAHAHA!!
jag låter honom få pilla och trilskas.
ja.. jag har ju mens.

nog om det.

finns här nån som ska på peace and love??
ska boka och nu är frågan om det bara blir jag, jonas,syrran och tina som åker dit?.. va?

arrivegucci.



Kommentarer
Postat av: Nelly

jag och Peter tänkte också dra dit faktiskt hehe

2009-05-12 @ 11:49:33
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0