deppig tid på dygnet. året.

honör åt folket!

klarar ni av dagarna utan sol och värme?
klarar ni av skiten?

jag håller på att faller in i en psykos.
minns inte sist jag såg solen.
jag spatserar genom dagarna med blek hy och tillhörande blemmor.
håret är och kommer antagligen förbli en gul,sur, gammal trasa som slänger och hänger för mina blodsprängda ögon.

sömnen är ur balans och karin är otvättad.
kattlådan stinker inte längre skit. den stinker bebisavföring med en OTROLIG stark doft av amoniak.
diskhon är toppfylld med helgens disk och sängen har loke återigen..likt en morgonritual, förvandlat till en klump av täcke, lakan och kudde.. alltihopa sammantrasslat i en hög i ena hörnet.

så har sängen sett ut i en månad. 
är psykosen här redan?

ps: morgondagen startar kl 6.00.
inventering på monki.
tacka nån för att jag jobbar med ett gäng av jordens bästa kaliber!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0