so far so good

det är ju lite märkligt men jag sov ju själv inatt och jag kan inte minnas sist jag sov så skönt!

jag har sovit HELA natten. i vanliga fall brukar jonas ligga och snus-snarka och rulla över på min sida.
han brukar fisa enorma fjärtar som väcker mig ur min tyngsta sömn.
han brukar snooza i timmar.
sen har vi katterna.. liston som alltid ska gå någon timme på magen innan han hittar den perfekta ställningen att ligga i. loke som springer runt och skriker med tuss-jävlen i mun..
är det inte det ena är det alltid det andra.

men inatt. katterna sov i fotändan, jonas sov på arlanda och jag sov... non-stop!
underbart! längtar nästan till ikväll..

tror jag ska köpa ett present till jonas när han kommer hem. en bok om hur man sover still och tyst.
ska ut och promenera nu..

idag är det fanimej sol ute! sen jobb. sen .. vänner.




Kommentarer
Postat av: slinkebiten

Skönt att du sover bra iaf! jag sov som skit på arlanda iaf.. var skit fint hotell men jag brukar alltid sova dåligt första natten på ett nytt hotell. sen kan de ju bero på att jag skulle upp mitt i natten och inte ville försova mig.. Saknar dig iaf jätte mkt.. skulle varit så roligt om de var du och jag som var här istället för bara jag:(

älskar dig hörs snart igen. puss puss

PS nu vill jag att du tar bloggandet till nya höjder så jag hör nått att se fram emot på kvällarna!!

PSS är fel kontakter här så jag kan inte ladda mobilen eller datorn men ska ner till receptionen snart och höra om dom kan hjälpa mig!! ANNARS ÄR JAG RÖKT:-)

2009-11-21 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0