jonas brukar pussa mig på kinden.

har varit och lunchat med sofie på stan idag.
min gamla, mysiga barndomsvän.

tycker det känns så jävla kul att ha kvar vänner från den svunna barndomen i granloholm.
vi träffas inte ofta men när vi gör det.. så är det så jäkla trevligt!

gick hem med ett leende på läpparna.

nämnde jag förresten att mitt i vårt samtal, gåendes på storgatan så sköljer något ner över oss.

BAJS!

EN MÅSJÄVEL BAJSAR PÅ OSS! SOFIES VITA HALSDUK OCH MIN KIND.
VI SKRATTADE TILLS VI GRÄT.

känner att en fin bild på min gamle vän passar in här..
nu.. är det såhär.. jag hittar just nu bara den här bilden.




sofie och erik på tolvslaget i år. kanske världens finaste par!

såååå.. det enda som återstår att säga är alltså :

tisdag 14.30 .. jag är ledig och kommer vara det till fredag 13.00..

hallefuckinglulja!!!

på agendan hägrar vänner, träning, greys, desperate, sockerkaka och en och annan sovmorgon.

det går bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0