men barn.. har ni inte lärt er pjata?

med risk för att låta gammal..

vad är det för fel på alla ungdomar?
såg efter tio med malou där kenza och foki var med.
fick en smärre chock när dom öppnade munnen.

en gröt. en salig blandning av metall,gröt och fniss var det enda jag förstog.
är inget fel på dessa tjejer jämfört med kissie som verkar ha diverse bokstavsdiagnoser.

men alla, varenda en inkl blogg-drottningen blondinbella har såna sjuka talsvårigheter.
varför har ingen nämnt det? det snackas bara om botox, smink och kläder.
Gå i skolan och lär er läsa, skriva och TALA.. ungdomar hör ni mig!?

själv har jag varit på yoga med frida idag. jag är lugn.
jag talar lugnt och Tydligt..

HÄJ !

kissie

HEJ MÄ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0