det är så det funkar?

oroväckande saker i mitt liv just nu:

jag har huvudvärk.. svininfluensan?

jag har bil.. tänk om den blir stulen?

jonas är på jakt.. tänk om han blir skjuten?

nån av katterna bajsar fortfarande löst.. vem och varför? svininfluensan?

ja.. ser ni vart jag vill komma..?

ju mer vackra saker jag har i mitt liv, ju mer orolig blir jag.
fast å andra sidan hjälper det ju inte att göra slut med jonas, dränka katterna och sälja bilen.

nej.. en normal människa som uppskattar livet måste väl vara orolig..?

eller?

ska kolla upp moosegarden.. planerar en helg med jonas.. han vet bara inte om det.än.


Kommentarer
Postat av: jenny westberg

Jag är precis likadan..

2009-09-07 @ 13:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0