jonas ska dö!

inatt sov jag på soffan.


jonas har legat och flåsat hela natten.
snusat kallar folk det som har killar som gör det sött.
jag säger flåsar, för det är fan det värsta jag vet!

munnen är stängd men samtidigt andas han endast med munnen vilket gör att han flåsar högt och tvångsöppnar munnen i sömnen. nattens lukt var kryddig korv som jag snällt tillagade igår.
det kommer aldrig mer ske!
jonas har flåsat kryddig jävla korv!
jag slet loss kudden och täcket från stanken och kollade en sista gång med avsky på honom.
han flåsade med halvöppen mun medans några sliskiga slemtrådar förgyllde hans mun.

vissa dagar älskar jag honom mer.
idag är INTE en av dom.

känner ni förresten att hösten kommer?
vilken dag är godkänd för att sätta på sig halsduken?
har nämligen en stor böld på halsen som andra brukar kalla finne.
den kom inatt.. så vi alla vet ju att jonas flås förpestar en både fysiskt och psykiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0