livet på en pinne.. med en pinne tack.

jag saknar pinnen.

skulle så gärna vilja ta ett glas och bara prata.. ta igen tid.

vi brukar faktiskt bli jävligt vettiga efter ett glas.
för då tar vi ett till.. och blir ännu vettigare.




jonas åkte på akut jobb.. vart? vem fan vet... vem fan bryr sig?
jag lägger inte energi på att veta sånt. däremot brukar jag lägga energi på att veta om jonas föredrar mig med anus i pannan eller med en snabel i röven..

tycker sånt är jävligt intressant.. och vettigt!


Kommentarer
Postat av: pinnen

ohh beejbi!!jag saknar dig meed...de känns som i´ve been gone forever!jag har sådan hemlängtan nu!klockan är halv nio här,jag har varit vaken sen typ 6...hahaha...men vi ses i morronkväll!tjyss

2009-09-29 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0