paaaaaaar.. teyyyyy!



jag har powenapat... syns det?



hus som helst så är det där i livet jag är nu.
efter en powernap.
det som väntar mig det följande dygnet är nu i följande ordning.

städa lägan.
sminka mig. vill ha flamingolockar i håret ikväll.
vad är det?
ska svira på mig något lite raffigare än leggings och tröja.
packa ner min öl och gå ner på stan.
dricka den med mina charmkollegor för sen ska vi på invigningen för momento.
espan även kallad.
BASIC jävla ELEMENT spelar ikväll!!
jag har vuxit upp med den musiken. vem har inte det som är född på 80-talet?

ska ta ett glas vin och gilla läget.
taxi hem.
sova..
05.00 vakna.
väcka jonas.
klä på oss. eller jag ska iaf klä på mig.
06.12 tåg till örebro.
lunch.
13.30 ankomst till kristinehamn.
se bilen. lukta bilen. känna bilen. köpa bilen.älska bilen.
stoppa i min ny brända skiva i bilen. åka hem bilen.

sen hörrni.. vet jag faktiskt inte vad som händer i mitt liv.

NEEEEj.... jag har glömt nämna två saker.
jätteviktiga!

1. igår såg jag en stor älg med 10 taggar ca 20 meter ifrån mig.
ni kan bara gissa hur hysterisk jag var!
2. igår tappade jag en kaffekopp på foten.på min stortå.
första gången jag målade tånaglarna någonsin tror jag .. också repar jag lacken på en gång!




nu kanske ni tycker det här är osmakligt.. att lägga ut sin stortå.. med blod på.

jag håller med isf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0