karin.. denna skönhet..

godmorgon!

igår ägnade jag hela kvällen i verkstan med karin.
bytte däck, tvättade, pulade, dammsugade och t.om polerade..
som grädde på moset satte jag även in en doftgran.. warm cotton.

jag vill att ni alla antecknar det här för det är mycket intressant fakta..

eller inte.

jag skulle bara vilja säga att imorse när jag drog upp rullgardinen och tittade ut så..
SNÖADE DET!!
det är så jävla typiskt!

 MEN.. efter regn (snö) kommer sol.. 
så ny skiner solen på karin och gör så att hon glänser.
jag står här uppe i köksfönstret och kurrar i morgonrocken.
blickar ner och bländas av mitt skötebarn..
ler.. tänker : TITT VA HO GLÄNSA!


med en aning ironi..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0