hej älskade vänner! !

men heeej!

tänker inte börja bortförklara min ur usla uppdatering. så vi glömmer helt enkelt det!

vi glömmer och kör på.. här kommer höstens första inlägg:

shoot!

söndag - ångest!
gårdagen dårå.. JORÅSATT!!!!

jag och glaset nådde nya höjder igår.
stadshuset, techno? (om jag inte minns fel) eller kankse house..
ja.. slutade med att vakten kom fram,sliter tag i mig och säger till mig att om inte jag lugnar ner mig så ska han drogtesta mig för e.

japp.. jag skulle kunna tro att det skulle gett utslag.. för OJ vad jag inte kände igen mig igår.
men sinnesjukt roligt.. flög runt som en fjäder med turbomotor.

tror fan jag blev drogad!

har knappt överlevt dagen men just nu så segla mitt älskade hjärta innanför dörren.
fiskesemester i hede sen i torsdags. han kommer hem med förkylning och haltandes för han kan inte gå.
ont i röven säger han. klämt en nerv muttrar han.

jag rådfrågade med pappa.. han sa ANALEN! fyra pojkar på "fiskesemester".. jo visst..
vi döper det till fiskesemester..

spelar ingen roll ändå .. för han kom även hem med två påsar chips, pizza och trocadero!
älskade hjärta med en fin känsla för vad en tjej som jag behöver en söndag.

vi hörs snart!




Kommentarer
Postat av: Maijsan

House stina, house!! Och det va bra! Så sjukt bra!

2010-08-29 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0